Σύντομος οδηγός για να ξεκινήσετε μια καριέρα ως δημιουργός περιεχομένου, content editor, copy editor

Career

27/2/2019

To να ξεκινήσετε μια καριέρα ως freelancer δημιουργός ή επιμελητής περιεχομένου απαιτεί να δουλέψετε πολύ από το σπίτι σας και να βρίσκετε δημιουργικές ιδέες.

Ποιος μπορεί να είναι συντάκτης κειμένων; Ποιες είναι οι απαιτήσεις;
Οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει συντάκτης ή διορθωτής κειμένων. Δεν υπάρχουν καθολικά πρότυπα, ωστόσο η εξαιρετική ορθογραφία, η γραμματική και η προσοχή στη λεπτομέρεια σίγουρα θα βοηθήσουν. Επιπλέον, είναι χρήσιμη μια εξαιρετική αντίληψη της αγγλικής γλώσσας, του στυλ, της επιλογής λέξεων, καθώς και των μηχανισμών της φαντασίας.

Οι καλύτεροι κειμενογράφοι είναι μάλλον παιδαριώδεις και οργανωμένοι. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πιθανώς πολλοί άνθρωποι που, εφόσον εξασκηθούν, θα μπορούσαν να γίνουν μεγάλοι συντάκτες αντιγράφων. Το κόλπο είναι να αποδείξετε ότι είστε καλός κειμενογράφος ή διορθωτής και να κάνετε τους ανθρώπους να σας εμπιστεύονται.
 

// Δείτε εδώ έναν σύντομο οδηγό να ξεκινήσετε στο Youtube //
 

Πώς μπορώ να ξεκινήσω; Ποιες θέσεις εργασίας είναι διαθέσιμες;
Ο τρόπος με τον οποίο οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν είναι να υποβάλουν αίτηση για θέση μερικής ή πλήρους απασχόλησης με μια καθιερωμένη εταιρεία που βασίζεται στο content editing/copy editing (αυτοί είναι οι συνήθεις όροι). Θα το κάνετε αυτό όπως θα κάνατε και οποιαδήποτε άλλη εργασία: πουλώντας σωστά τον εαυτό σας και τα επιτεύγματά σας. Θα έπρεπε πιθανώς να κάνετε μερικά τεστ, να πειραματιστείτε με δικά σας κείμενα-δείγματα για να αποδείξετε την ικανότητά σας ως κειμενογράφοι.

Ίσως έχετε επίσης έναν "Ανώτερο συντάκτη" για να ελέγξετε διπλά του τη δουλειά σας, το οποία μπορεί να είναι αγχωτικό. Εάν θέλετε να αποκτήσετε εμπειρία και να γίνετε καλύτερος συντάκτης, η επεξεργασία και η διόρθωση για μια καθιερωμένη συντακτική εταιρεία (με το δικό της σύνολο προτύπων, κανόνων και στυλ επεξεργασίας) θα σας βοηθήσει πιθανώς. Ωστόσο, η αμοιβή μπορεί να είναι πολύ χαμηλή.


Θέτοντας τον εαυτό σας ως ελεύθερο επαγγελματία / freelancer
Εάν είστε ήδη σίγουροι για τις ικανότητές σας για επεξεργασία και έχετε κάποια εμπειρία ήδη, σας συνιστούμε να το κάνετε μόνοι σας. Υπάρχουν αρκετοί ανεξάρτητοι ιστότοποι όπου μπορείτε να υποβάλετε προσφορές για δουλειές, όπως το guru.com, το getafreelancer.com ή το elance.com. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε τον δικό σας ιστότοπο. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος και θα πρέπει να γνωρίζετε πολλά για τις μηχανές αναζήτησης, την ταξινόμηση των ιστότοπων σε αυτές και την επισκεψιμότητα για να πετύχετε μέσω αυτής της διαδρομής.

Ωστόσο, αν είστε ο μόνος συντάκτης της επιχείρησή σας, ίσως να μην χρειαστεί πολλή δουλειά ούτως ή άλλως. Πώς να φτιάξετε έναν επιτυχημένο ιστότοπο; Ξεκινήστε με την εκπαίδευση, το ιστορικό και την εμπειρία σας. Μπορείτε είτε να αποφασίσετε να πάτε "προσωπικά", δηλαδή. "Η εταιρεία δημιουργίας περιεχομένου του Νίκου Παπαδόπουλου"
ή  ως εμπορική εταιρεία επεξεργασίας και δημιουργίας περιεχομένου XYZ. Και τα δύο έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους.

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι καθαρός και κομψός. πολλές ιστοσελίδες επεξεργασίας φαίνονται πολύ όμορφες και ένα ωραίο πρότυπο τις κάνει να ξεχωρίζουν. Μην το κάνετε πολύ «bloggy» ή προσωπικό - κρατήστε το απλό. Λευκό υπόβαθρο, όχι πάρα πολλές εικόνες, και φυσικά απολύτως άψογο κείμενο. (Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από έναν ιστότοπο που προσφέρει υπηρεσίες κειμένου και είναι γεμάτες λάθη).


Σκεφτείτε τοπικά
Ο ιστός είναι ένα τεράστιο, τρομακτικό μέρος. Παρόλο που θα μπορούσατε να πάρετε δουλειές από όλο τον κόσμο, θα έχετε πολύ μεγαλύτερη επιτυχία εάν εστιάσετε τοπικά τη διαφήμισή σας. Οι κατάλογοι (οι άνθρωποι εξακολουθούν να τους χρησιμοποιούν μερικές φορές), οι επαγγελματικές κάρτες σε πίνακες ανακοινώσεων, τα φυλλάδια στα τοπικά σχετικά μέρη (βιβλιοθήκες, πανεπιστήμια, καφέ που συγκεντρώνουν επαγγελματίες) είναι ιδανικά.


Βρείτε αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε
Είναι δύσκολο να πουλάτε υπηρεσίες «δημιουργίας και επεξεργασίας περιεχομένου», επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν πιο συγκεκριμένες υπηρεσίες. "Επεξεργασία για τη διατριβή μου", "διόρθωση χειρόγραφου", "επιμέλεια βιβλίου ", "επεξεργασία και διόρθωση δοκίμιου" κλπ. Εάν απολαμβάνετε ένα συγκεκριμένο είδος που αφορά τον χώρο, να το διεκδικήσετε ως δικό σας. Επικεντρωθείτε στο να γίνετε οι καλύτεροι σε ένα συγκεκριμένο τομέα π.χ. "διόρθωση παιδικής λογοτεχνίας" και βεβαιωθείτε ότι όλοι θα σκεφτούν εσάς.


Πόσο πρέπει να χρεώσω;
Πολλές εταιρείες χρεώνουν διαφορετικά ανάλογα με το πόσο λεπτομερής επεξεργασία χρειάζεται το αρχείο ή αν χρειάζεται επεξεργασία αντιγράφων ή απλά διόρθωση. Κάποια χρέωση ανά ώρα, που ξεκινά από 10€ έως €50 ανά ώρα. Σας συνιστώ να χρεώνετε με λέξεις, έτσι ώστε να είναι εύκολο για τους πιθανούς πελάτες να υπολογίσουν ακριβώς το ποσό που θα κοστίσει το έργο τους.

Μεταξύ €0.01 και €0.02 ανά λέξη είναι μια καλή εκτίμηση για τον μέσο όρο της βιομηχανίας (€10 ή €20 ανά 1.000 λέξεις), αν και οι συντάκτες έρχονται σε ένα πολύ ευρύ φάσμα. Μην ανησυχείτε για το τι χρεώνουν οι άλλοι. Καταλάβετε τι αξίζει ο χρόνος σας για εσάς. πόσα πρέπει να βγάλετε σε μια ωρα. Καταλάβετε τι όγκο μπορείτε να επεξεργαστείτε σε μια ώρα και χρησιμοποιήστε τα για να καθορίσετε τις τιμές σας.


Πώς να αποδεχθείτε μια αμοιβή;
Το PayPal ή το Google Checkout είναι δύο αγαπημένες μέθοδοι πληρωμής. Είναι εύκολο, απλό στη δημιουργία και αξιόπιστο. Μπορείτε να εγγραφείτε δωρεάν. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι πρέπει να είστε εξαιρετικά προσεκτικοί με τους τρόπους πληρωμής και να είστε σίγουροι ότι τηρείτε τους σχετικούς νόμους.


Πηγή: Freelance Writing

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: